Zoeken in deze blog

dinsdag 18 december 2012

Lady Gaga | Fame Parfum & Shower Gel Review

Al wéken zat ik te azen op Fame, het nieuwe luchtje van Lady Gaga. Ik was er eerst niet heel benieuwd naar, maar toen ik hem rook bij de Sephora was ik echt verkocht. Hij rook zo lekker! Ik moest en zou hem hebben. Helaas viel de prijs me wel tegen, hij was namelijk best duur. Ik zette het parfum toch op mijn Sinterklaas verlanglijstje, want je weet maar nooit! En toen kreeg ik hem toch, yay! Dat niet alleen, ik kreeg een heel pakket. Met een shower gel erbij. En vandaag review ik ze beide voor jullie! 







Dit zie je als je de giftset openmaakt. Fjieeeett-fieuww. Wauw, is het niet prachtig? Het geeft een echt luxegevoel, het ziet er heel chique uit. Het rood doet me een beetje denken aan een rode loper, wat ook wel de bedoeling was denk ik (Fame betekent beroemdheid, dôh)



Allereerst het parfum, dat toch wel een beetje bijzonder is. Wat natuurlijk opvalt is dat het parfum helemaal zwart is. Huh, zwart? Dat is er toch nog helemaal niet? Dat klopt. Fame is het eerste zwarte, eau de parfum. Toch wel een beetje bijzonder. Maar maak je geen zorgen, zodra je het opspuit wordt het parfum gewoon transparant. Het zwart steekt heel mooi af bij de gebolde flacon en de gouden accenten. Ik vind het flesje heel erg mooi. Ik heb de 50 ml, maar er is ook nog een 30 ml en 100 ml. 


Wat ook bijzonder is aan dit parfum, is dat er gewerkt is met een push-pull techniek bij het ontwikkelen. Dit houdt in dat de geurnoten die het parfum bevat zijn gebruikt, zonder dat ze bij elkaar horen. Het parfum verandert daarom ook heel snel van geur. 



Even nadat je het opspuit, ruikt het parfum lichtzoet, fris en fruitig. Als het opgedroogd is op je huid, begint het parfum wat zwaarder en zwoeler te ruiken. Eigenlijk wordt het een steeds zwaarder parfum zolang je het draagt. Ik zou dan ook zeggen dat het meer een avondparfum is dan iets dat je elke dag opspuit. De geur is toch wel een beetje speciaal. 

De noten die erin zitten zijn belladonna, honing, abrikozennectar, saffraan, gekneusde tijgerorchidee en als laatste Arabische jasmijn. 



Dan de shower gel. Die zit in een zelfde soort verpakking, ook zwart met gouden accenten. De fles is vierkant en bevat 200 ml. De shower gel ruikt natuurlijk hetzelfde. 





Zo ziet het eruit als het uit de fles komt. Wow,  best gek om jezelf zo in te zepen met zwarte douchegel!


Maar gelukkig wordt hij transparant als je hem inwrijft en hij schuimt ook heel goed. Het is wel jammer dat de geur niet echt blijft hangen erna, dat zou ik wel liever hebben gehad. 



Eau de parfum 30 ml € 29,50
Eau de parfum 50 ml € 39,50
Eau de parfum ultimate masterpiece 100 ml € 69,50
Shower gel 200 ml € 19,50
Body lotion 200 ml € 19,50


Heb jij al ervaringen met Fame van Lady Gaga? Wat vind je van de geur?

Liefs,

Eva

4 opmerkingen: