Zoeken in deze blog

woensdag 5 december 2012

Opgemaakte producten #1

Sommige producten zijn zó fijn dat je ze helemaal opmaakt. Het is zo'n fijn gevoel als je ze in de prullenbak kan gooien of je back-up kan openmaken! In dit artikel laat ik je zien welke producten ik de afgelopen tijd heb opgemaakt, wat ik er zo fijn aan vind en of ik ze opnieuw koop! 







Essence fix & matte is een primer die je ook kan gebruiken om je make-up te setten. Ik heb deze echt veel gebruikt en hij maakt je huid fijn mat. 

Zou ik deze opnieuw kopen? Ja!


Dit is een Lipstain van NYC in de kleur Rose Avenue. Helaas drogen lipstains mijn lippen echt heel erg uit, wat ik echt niet kan gebruiken op het moment. Verder vond ik dat de stain zelf ook heel erg snel uitdroogde, na anderhalve maand was hij niet meer te gebruiken omdat er niks meer vanaf kwam. Ook bleef hij zeker niet 16 uur zitten. Jammer.

Zou ik deze opnieuw kopen? Nee, deze skip ik volgende keer.



De superfine eyeliner pen van Essence. Wat had ik hier veel over gehoord! De een vond hem heel erg fijn, de andere vreselijk.. Ik moest en zou hem uitproberen. Het is een fijne eyeliner, maar... Je krijgt hem er niet vanaf. Wat je ook gebruikt: make-upremover of een agressieve cleanser, hij blijft zitten waar hij zit. Ook brak de vilten tip bij mij heel erg snel. Zonde!


En dan.. Mijn favoriete mascara! Ik zweer het je, deze werkt zoo fijn! Hij separeert mijn wimpers heel erg en geeft ze goed volume. Helaas was deze na een jaar intens gebruiken echt helemaal op. Helaas! Ik heb nog geen nieuwe gekocht, omdat ik elke keer van mascara wil wisselen. Ook gooi ik hem niet weg, als je hem schoonmaakt krijgt hij een second life als wenkbrauwborsteltje!

Zou ik deze opnieuw kopen? Zeker weten! Ga ik binnenkort ook zeker doen, als back-up!



Dan dit luchtje van Adidas, Fruit Rhythm. Dit luchtje ruikt heel erg lekker fruitig en bloemig, maar niet zoet, eerder fris. De topnoten zijn cyclaam, framboos, zwarte bes, fresia en muskus. Een heerlijk geurtje voor in de zomer. Ik heb deze al eeuwen, en hij is dan ook bijna op. Jammer.

Zou ik deze opnieuw kopen? Ja, hij ruikt heerlijk. Ik wacht wel even tot de zomer. 


Dan deze sample van Shine & Curl Expert van L'Oréal. Hij voedt mijn haar heel fijn en mijn haar pluist niet meer na het gebruik. Hij ruikt ook lekker fris. Hij is helaas niet meer te koop!

Zou ik deze opnieuw kopen? Ja, maar hij is helaas niet meer verkrijgbaar. Jammer!


Ik gebruik droogshampoo altijd als mijn haar er een beetje vet uitziet en als ik geen tijd heb om het te wassen. Deze werkt fijn, maar het is wel een van de eerste versies. Deze werkt dus maar voor een uur of vier, dus je moet hem meenemen. Hij is heel fijn, maar ik vind hem niet zo lekker ruiken.

Zou ik deze opnieuw kopen? Nee, ik ga nu denk ik voor een andere die wat langer werkt.



Dan vijf nagellakjes waar ik wel afscheid van móét nemen.. Zoals je kan zien, haha. Ze zien er een beetje vies en gebruikt uit. Top- en basecoats gebruik ik altijd onder en boven mijn nagellak. De zwarte nagellak en de striper hebben vele nailart experimentjes overleefd. En deze rood vind ik zó mooi. Echt een klassieker. Time to kiss these goodbye..

Zou ik deze opnieuw kopen? Ik heb al twee back-up top coats, van de rood ook en de laatste tijd vind ik zwart een beetje te somber op mijn nagels, dus die niet. 


Dan de dagcrème die ik dagelijks gebruik. Ik ben nu bezig aan mijn derde (!!) tube en ik ben hier heel erg tevreden over. Hij is niet te dik, maakt mijn huid niet vet en hij werkt tegen onzuiverheden. Je kan hem 's nachts en overdag gebruiken, en hij is eigenlijk gewoon ideaal.

Zou ik deze opnieuw kopen? Jazeker!

Wat voor een producten heb jij de laatste tijd opgemaakt?

Liefs,

Eva

5 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien welke producten je echt opgebruikt hebt! Ben wel benieuwd naar die poeder van Essence :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien, leuk artikel! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De fix en matte poeder heb ik ook, maar hij is nog steeds niet op! Ik heb er al eentje gekocht in vaste vorm, van een Essence LE, dus daar hoef ik mij geen zorgen meer over te maken. De mascara heb ik ook een tijdje gebruikt, die vond ik ook heel fijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien of je het zal hergebruiken.
    Liefs, Renate

    BeantwoordenVerwijderen