Zoeken in deze blog

dinsdag 4 december 2012

Oproep | Swappen met mij?!

Een tijdje geleden kwam ik een artikel op kellista.nl over een pakketje dat ze had gekregen door swappen. Ik vind swappen heel erg leuk, en het leek me super om het ook een keer te doen. In dit artikel leg ik jullie alles uit over swapping en in maart ga ik naar Rome, en misschien swap ik dan wel met jou?!






Wat is swappen?

Swapping is een ander woord voor ruilen. Als je in dezelfde periode als een andere (beauty)blogger op vakantie gaat, kan je dit doen. Je shopt voor hetzelfde budget, en dan krijg je een leuk verassingspakketje opgestuurd met allemaal beautyproducten, en je stuurt er zelf natuurlijk ook een op.

Hoe werkt het?

Je zoekt een swap-partner, dus iemand die in dezelfde periode op vakantie gaat. Je spreekt een budget af, of een aantal producten met een budget per product. Je maakt een lijstje met producten/merken die je specifiek wil hebben, of je legt uit wat voor een producten/kleuren je van houdt en je laat je verrassen. Eenmaal thuis gekomen, pak je de producten in een leuke doos met een leuk bedankbriefje erbij, en je verstuurt het tegelijk met je swap-partner. Je doet de bonnetjes erbij uit veiligheidsvoorschriften (dat hoeft niet persé, maar vind ik wel zo handig, zodat je de info hebt voor een evt blogartikel). En waarschijnlijk ontvangen jullie je pakketje tegelijkertijd, leuk!


Waarom is het leuk?

Omdat je niet voor jezelf shopt, is het een beetje verrassing. Je krijgt misschien kleuren/producten die je niet zo snel zouden opvallen, of misschien producten van een merk dat niet in Nederland te koop is (Sleek, Kiko, Pupa etc.) En dan wordt je misschien wel op een hele aangename manier verrast?

Swappen met mij? Dat kan!

Ik zoek een swap-partner. In maart 2013 ga ik naar Rome, Italië. Het lijkt me super leuk om te swappen, omdat het toch een beetje een verrassing is en een cadeautje aan jezelf. Dus bij deze een oproep.
Ga je in februari, maart of april op vakantie? Is het niet in Italië of Nederland? Heb je tijd en ruimte om spulletjes te shoppen? Ik zou het heel leuk vinden om met jou te swappen.

 Als je geinteresseerd bent, stuur me dan een mailtje op evavanuum@gmail.com, en misschien swap ik over een tijdje wel met jou! Zodra ik genoeg aanmeldingen heb
Je krijgt sowieso een mailtje terug, of ik je nou wel of niet gekozen heb. 

Had je al wel eens gehoord van swappen, of wel eens gedaan?

Liefs,

Eva

2 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! Ik ga alleen in maart niet op vakantie.

    Ik heb trouwens nog wel een leuke winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog en superleuk idee!
    Ik stuur je nu een mailtje!
    xxx
    laulaulaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen