Zoeken in deze blog

maandag 10 december 2012

Personal | Gekregen van Sinterklaas!

Oke, dit is een beetje laat.. Sinterklaas was 5 december en het is nu 10 december ahum. Maar toch vond ik het leuk om jullie te laten zien wat ik van de goedheiligman heb gekregen. En ik waarschuw je alvast! Ik heb heel veel gekregen. ik ben een verwend rotkind  Ik heb dan ook gescheiden ouders, en bij allebei krijg ik cadeaus. Ik vier het dan ook meer dan een keer. Kijk je mee naar mijn cadeaus?






  • Balletkaartjes voor Romeo en Julia
  • Zoeva 'Very Croc' Kwastenset
  • Catrice Nagellakjes
  • Glamour
  • Voor altijd van Meggie Stiefvater
  • Zwarte lage All- Stars
  • Fame van Lady Gaga + body lotion
  • Q and A vragenboekje
  • Babyliss steiltang
  • Black Butterflies (film)
  • Vrees Mij (boek)
  • Lavendel badset
  • Mascara en oogschaduw palette van L'Oréal.
  • Haaraccessoires: elastiekjes en haarschuifjes.




Reviews van sommige dingen volgen. Mocht je nog een review van iets specifieks willen zien, laat het dan achter in de reacties!

Is dat niet belachelijk veel? Even serieus dit is echt niet normaal, mocht je dat nog denken Tja, gescheiden ouders hebben zo ook hun voordeel. Ik ben eigenlijk overal even blij mee, ik vind het echt super leuk wat ik heb gekregen. (als jullie dit lezen; dankjewel!) Ik ben ook 28 december jarig, en ik heb geen idee wat ik moet vragen, want ik heb alles al gekregen. Erg hè? 

Wat heb jij gekregen voor Sinterklaas? Vierde je het met cadeautjes of surprises? 

Liefs,

Eva


9 opmerkingen:

  1. Zoo, je hebt heel wat leuke dingen gekregen. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veeel! Zomaar van die lieve Sint een paar all stars, woepwoep, je maakt me jaloers, haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke dingen! Vooral dat Q&A boekje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke dingetjes! Vooral het Q&A boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah wat veel en tof joh! Vooral de kwastenset, daar moet sowieso een review over komen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah wat heb je leuke dingen gekregen! Vooral de all stars :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen