Zoeken in deze blog

woensdag 26 december 2012

Review | Chloé

Parfum, ik kan er maar geen genoeg van krijgen. Ik heb nu een behoorlijke stash opgebouwd, en elke dag spuit ik een andere op. Elke dag kies ik een luchtje waar ik zin in heb, of waar mijn humeur bij past. Zo kreeg ik laatst Chloé, een heel lekker parfum. En vandaag review ik het voor jullie! 



De verpakking van Chloé is strak en simpel. Hij is heel lichtroze, met strakke zwarte letters. Er zit 30 ml in, en het is een eau de parfum. 



De ingrediënten voor degenen die erin geïnteresseerd zijn. 


Tadaaaa.. Hier is het flesje. Het parfum is champagnekleurig, en heeft een klassieke dop. Het is een klein, simpel flesje met een schattig strikje eromheen.




De geurnoten
Topnoten: pioenroos, fresia en lychee
Hartnoten: roos, lelietje-van-dalen en magnolia
Basisnoten: amber en ceder uit Virginia.

Over het parfum:
' Chloé is een fris en verleidelijk parfum, ontworpen voor elegante, levendige en moderne vrouwen. Een veelzijdige geur door de verschillende contrasten. Ingrediënten van Chloé zijn onder andere: honing, roos, pioen, lychee, fresia, magnolia, amber en ceder. Het eindresultaat is vrouwelijk en elegant.'




Chloé is verkrijgbaar bij de meeste parfumerieën, en de prijzen liggen overal anders, maar altijd tussen €40-50. 

Ik vind het een heel lekker parfum. Het is een beetje zwaar, maar toch ook wel fris. In de winter voor gewoon overdag is het een perfecte geur. Hij blijft best lang zitten, ik denk wel een uurtje of zes, en daarna ruik ik hem niet meer.

Wat vind jij van de geur van Chloé?

Liefs,

Eva

ps; Ik zou vandaag eigenlijk mijn kerstlook en outfit posten, maar ik had geen tijd meer om deze op te nemen. Hij komt dus 27 december (waarschijnlijk) online. Sorry!


1 opmerking: