Zoeken in deze blog

zondag 23 december 2012

Review | Rimmel London Kate Moss Lipstick in 111 Kiss Of Life

Als beautyblogger ben ik onwijs, verschrikkelijk, afschuwelijk laat met deze lipsticks. Ze kwamen een tijdje geleden al uit, en ik kom er nu pas mee. Slecht! Voor kerst had ik een rode lipstick nodig, en ik liep snel even het Kruidvat binnen. Deze vielen me natuurlijk meteen op, aangezien ik geen glanzende lipstick wilde. Ik had al veel gehoord over deze lipsticks, dus ik nam de rode kleur (111 Kiss of Life) mee naar huis, en vandaag review ik hem voor jullie!






Op de lipstick zat een seal, zodat je zeker weet dat hij niet open gemaakt is. 




Zo ziet de lipstick eruit. Ik vind de verpakking heel mooi. Het is een matte, rode verpakking (hier een beetje flitsreflecterend, excuus) met een zwarte band. De handtekening van Kate Moss staat erop, wat een leuk detail! Lekker strak en simpel, zonder al te veel poespas. 


Op de dop zie je het kroontjeslogo van Rimmel London.


In de lipstick zit 4 gram. Dat is niet heel veel voor een lipstick, maar ook niet weinig. Gewoon genoeg. Verder staat er nog dat hij maar liefst 30 maanden houdbaar is. Wow, dat is gewoon 2,5 jaar! Dat is zeker een pluspunt. Volgens mij maak je de lipstick eerder op dan dat hij bederft.



Dit is dan de kleur: 111 Kiss of Life. Offtopic, maar ik moest een beetje denken aan dat liedje van de Lion King, Circle of Life :'). Wauuuuw, felrood! Gorgeous! Ik heb de kleur een beetje op de gok genomen zonder te swatchen, aangezien er geen testers meer waren. Ik was blij verrast toen ik de lipstick openmaakte, wat een mooie kleur!


En mijn hartje ging iets sneller kloppen van deze swatch. Wauw, mooi! Ik vind de matheid heel mooi, ik hou echt totaal niet van glanzende lipsticks. 



Deze kleuren zijn er ook. 



De lipswatch. Mijn huid is heel erg bleek, dus de kleur knalt er wel heel erg uit. Ik kom hiermee toch een beetje uit mijn comfort zone, aangezien ik bijna nooit een felle lipkleur draag. Ik weet nog niet of ik het wat vind, wat vinden jullie?

De Kate Moss Lasting Finish Matte Lipsticks zijn verkrijgbaar voor €9,49 per stuk bij de drogist.

Pluspunten
+ Ze voeden je lippen goed, je lippen drogen er helemaal niet van uit.
+ De houdbaarheid is 30 maanden, wat echt lang is.
+ De lipstick blijft heel lang zitten. Na een tussendoortje/broodje zit hij er nog perfect op, maar na een hele maaltijd en drinken is hij wel iets vervaagd. 
+ De lipstick heeft genoeg pigment en dekt goed. 

Minpunten
- Ze zijn niet extreem matte. Een matte finish zou ik het niet noemen, het is eerder een fluwelen/satin finish. 
- 4 gram is niet zo heel veel voor een lipstick. 

Doen als.. je op zoek bent naar een kwalitief goede budget lipstick, die je lippen niet uitdroogt, goed dekt en lang blijft zitten.

Skippen als.. je 4 gram te weinig vindt, de finish te glanzend vindt of als je geen €9,49 overhebt voor deze lipstick.

Wat vind jij van deze lipsticks? Heb je er een kunnen bemachtigen?

Liefs,

Eva

7 opmerkingen:

  1. die heb ik ook! staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig! Hij staat je echt heel mooi~! Ik heb zelf de nude kleur in 03, maar dan de gewone lipsticks. Die met de zwarte huls. xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg, het staat je ook echt super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owh wat staat die je goed zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Matte kleuren, love it en al helemaal rood. De kleur staat je onwijs goed, staat goed bij je bleke huid en blonde haren :D

    BeantwoordenVerwijderen