Zoeken in deze blog

woensdag 12 december 2012

Review Zoeva Very Croc Set Deel 2

Gister kon je mijn eerste deel van de review van de Zoeva 'Very Croc Set' al lezen, die ik voor Sinterklaas gekregen heb. Deze set is een complete set, met allerlei soorten make-up kwasten. Vandaag volgt deel 2! In dit deel zitten de meeste kleine kwastjes en oogschaduwkwasten. Ben je er klaar voor?




 9. Smudger Brush. Dit is een kwast die je gebruikt voor smudgen, oftewel uitvegen/vervagen. Dit doe je vaak bij je eyeliner, om het er iets zachter uit te laten zien. Deze kwast is nog vrij flexibel voor een smudger, ik vind het fijner als een smudger wat steviger is, en als het van rubber is. 




10. Shader Brush (oogschaduwkwast). Dit is weer een platte oogschaduwkwast, maar het verschil  met de andere is dat hij in laagjes gemaakt is, waardoor hij meer product oppakt. Deze kan je ook gewoon gebruiken voor op je bewegend ooglid.





11. Fan Brush. Veel mensen weten niet waar deze voor is, maar deze gebruik je vooral om fallout (=oogschaduw die op je wangen valt) weg te vegen, of gepigmenteerde blush aan te brengen. 




12. Crease/ Blend Brush. Deze kwast gebruik je om de oogschaduw in je arcadeboog te blenden. Dit betekent dat je een oogschaduw laat overlopen naar een andere door er zachtjes overheen te vegen met deze kwast. Hierdoor ziet je ooglook er niet zo hard uit. Ik vind dit een fijne blendkwast, maar hij is wel wat groot. Ze hadden hem wel iets kleiner mogen maken.




13. Camouflage/Concealer Brush. Deze kwast gebruik je om concealer onder je ogen of op je gezicht aan te brengen.




14. Liner Brush. Deze kwast gebruik je om eyeliner aan te brengen, en dan meestal gel liner. Hij is precies dun genoeg en perfect om een strak lijntje boven je oog te trekken.





15. Eyebrow Brush. Met dit kwastje kan je makkelijk je wenkbrauwen bijtekenen met poeder in de kleur van je wenkbrauwen. Ikzelf gebruik altijd een stift, maar toch handig om te hebben.




16. Sponge Smudger. Kijk, deze smudger is beter! Hij is steviger en daarom kan je er ook beter je eyeliner mee uitvegen! De kwast is toch net iets zachter, waardoor dat minder goed gaat. Deze smudger is echt perfect!




17. Wimper/wenkbrauw kammetje. Hiermee kun je met de haartjes je wenkbrauwen in model borstelen en met het zwarte kammetje door je wimpers kammen zodat je de mascaraklontjes weghaalt. Ik had er al zo eentje, maar het is altijd fijn een back-up te hebben! Bovendien zijn bij deze de haartjes ruwer/steviger, waardoor hij nog beter door je wenkbrauwen kamt.





18. Lip Brush. Ik vind dit een heel fijn lipkwastje, hij is handig voor als je je lippenstift netjes, vooral aan de randjes wil aanbrengen. Het is een kwastje dat niet te dun en niet te dik is, waardoor je makkelijk aanbrengt.  Het duurde wel even voordat ik snapte hoe deze werkte. Als je het dopje erafhaalt, zit het kwastje erin. Je moet het dopje op de achterkant zetten, zo komt het kwastje eruit. Ik probeerde het eerst met de achterkant van een ander kwastje en mijn nagel. (wat dus niet werkte, dom)







Hieronder zie je de hele kwastenset



Mijn oordeel
Ik vind dit een hele fijne, complete kwastenset! Ze zijn zacht, geven goed mee en nemen genoeg product op zonder dat het erin trekt. Het is ook een hele goede kwastenset voor als je net begint met make-up, maar het is wel gelijk heel uitgebreid.

Mijn vijf favoriete kwasten:
  • Powder Brush
  • Blush/Contour Brush
  • Crease Brush
  • Stippling Brush
  • Liner Brush

 Ik kan eigenlijk verder geen negatieve punten noemen! 

De Zoeva 'Very Croc' kwastenset kost €30 en is te koop bij www.zoeva-shop.de. Je betaalt wel €5,50 verzendkosten. 


Wat voor een kwasten gebruik jij dagelijks?

Liefs,

Eva


4 opmerkingen:

  1. Echt een handig artikel. Jij bent lekker verwend met deze mooie kwastenset.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me echt een fijne kwastenset, heel mooi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww, en mooie fijne foto's maak je ervan, echt duidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen