Zoeken in deze blog

maandag 24 december 2012

Sneak Peek | Kerstlook en Outfit!

Joepie, het is weer kerst! En wat betekent dat? Juist, jurkjes en make-up looks! Vandaag geef ik jullie een kleine sneak peek van wat ik ga dragen op eerste kerstdag, en hoe mijn make-up eruit gaat zien. Over een paar dagen komt er een uitgebreid filmpje online waarin je mijn outfit kan zien, en de look die ik heb gemaakt voor kerst. 













Ja, het zijn inderdaad meerdere dingen door elkaar, maar dat komt omdat ik er nog niet helemaal uit ben wat ik aan ga doen. Dat is omdat ik nog niet weet waar ik zin in heb als ik me ga klaarmaken en wat mooi staat bij elkaar.





Zoals je kan zien is het nog vrij onduidelijk wat ik precies aan ga doen, en hoe ik mijn make-up ga doen. Maar dat is ook nog een verassing :') Er komt een uitgebreide post met waarschijnlijk een video online waarin je mijn outfit en look ziet. 

Wat doe jij aan voor kerst? 

Liefs,

Eva

8 opmerkingen:

  1. Ik zeg het jurkje met het strikje! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ben benieuwd naar je complete look als je eruit bent haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend!!!
    Check mijn blog en laat een reactie achter..
    Fijne kerst x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er al superleuk uit! fijne kerst <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog meis! Leuke items, tips etc.

    Lijkt het je leuk om elkaar te volgen?

    Volg me op GFC en ik volg je terug;)

    Http://juicyconfashions.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heeel erg leuk en kersterig uit
    xxx, liefs

    BeantwoordenVerwijderen