Zoeken in deze blog

zondag 30 december 2012

Tag | Get To Know Me Better

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie! In deze 'Get To Know Me Better' Tag beantwoord ik vragen over mezelf die jullie (waarschijnlijk) nog niet van mij wisten. Wat staat er op dit moment op mijn wishlist? Favoriete drankje? Wil ik later trouwen? Benieuwd naar de antwoorden? Klik dan snel op lees verder..





Geboortejaar? 1996. Ik ben een beetje een cheater, want ik ben namelijk geboren op 28 december, aan het einde van het jaar. 

Hoe lang ben je? Hoe lang, hoe kort zal je bedoelen! Met mijn lengte haal ik de 1.70 niet eens, ik ben namelijk 1.68. Niet dat ik ontevreden ben hoor, ik ben best tevreden met mijn lengte. Ik kan gelukkig hakken aan! 




Waar dat je aan toen je vandaag wakker werd?
Hmm, nog even omdraaien.. Het is namelijk vakantie, dus ik kon uitslapen. Ik dacht eraan dat ik het koud had, haha.

Waar ben je op dit moment? Ik zit aan mijn ini-mini kabouterbureautje bij mijn vader te bloggen.

Single/relatie? Happy single! mentally dating Ryan Gosling



Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Beautylover, blogverslaafde, semi-hipster, lief, perfectionist.

Guy/Girlcrush: Cara Delevingne, Alex Pettyfer,  Ryan Gosling, Lauren Conrad, Danny O'Donoghue.

Wat zou je op dit moment graag willen? Thee! We hebben op dit moment Morroccan Tea, met kaneel en munt. Zooo lekker voor in de wintermaanden, echt de lekkerste thee ever.

Wat is je doel in het leven? Mensen blij maken, en doen wat ik leuk vind. <3

Waar ben je bang voor? Ik kan heeeeel slecht tegen horrorfilms, en ik ben als de dood voor spinnen. 



Heb je je rijbewijs? Nee! Maar als je 16,5 jaar oud bent mag je beginnen met je theorie, en dat ga ik zeker doen!

Nagellak of lippenstift? Nagellak! Ik heb altijd nagellak op. 

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Lente! Niet warm, niet koud. En dat moment dat je eindelijk zonder jas kan fietsen is geweldig!




Wil je ooit gaan trouwen? Ik weet het nog niet, hangt van mijn toekomstige vriend af denk ik. Het lijkt me wel heel leuk, gewoon voor het feestje!

Ben je een healthy-freak? Nee, niet echt. Om eerlijk te zijn eet ik nog best wel ongezond ook. Maarja, ik sport natuurlijk en ik pas wel op wat ik eet.

Wat voor kleur haar en lengte heb je? Ik heb halflang, lichtblond haar. Maar hé, dat wist je vast al!

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag? De Sleek Face Form Kit in Fair. Met de Rosegold blush, yay! 




Heb je tattoos? Nee, maar misschien wil ik er later wel eentje. Als dat zo is, denk ik er natuurlijk wel even over na, en dan wordt het een kleintje met veel betekenis.

Heb je piercings? Ik heb gaatjes in mijn oren! Telt dat?

Draag je een bril? Nee, en ook geen lenzen.



Wat is jouw perfecte pizza? Hmm, moeilijk. Ik eet sowieso geen vlees, dus die vallen af. Ik vind pizza mozzarella wel heel lekker, met tomaat en pesto!

Favoriete eten/drinken? Hmm, op dit moment vind ik tosti's heel lekker als ik thuiskom uit school. En noodles zijn ook yummy. Verder ben ik de laatste tijd helemaal gek op groene ice tea <3

Wat is je favoriete parfum? Fame van Lady Gaga vind ik zooo lekker ruiken, ben er ook echt verliefd op! Verder vind ik Nuit van Hugo Boss ook een heerlijke geur.




Wat is het laatste wat je kocht? Ik pinde voor mijn verjaardagsetentje met mijn vriendinnen bij Café Nassau in Amsterdam. Het was heel gezellig en lekker, zeker een aanrader!

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Ik lag nog te slapen, want het is vakantie!

Favoriete ijsje? Er zijn maar twee mannen voor mij: Ben & Jerry <3

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik ben een avondmens. Serieus, als het aan mij ligt ga ik door tot 4 uur 's nachts. 'S ochtends ben ik heel chagrijnig en niet vooruit te branden, haha. 

Wat zijn je plannen voor 2013? Heeel veel! In januari ga ik naar een concert van The Script, kan echt niet wachten! Verder ga ik een stage lopen in het buitenland, naar Maroon 5, (hopelijk) drie dagen naar Lowlands en in september ga ik op stijldansen.




Met hoeveel kussens slaap jij? Haha, wat een grappige vraag! Ik met 2, een zo'n stevige en de andere is heel zacht. Dit omdat met een zacht kussen mijn hoofd veel te laag ligt en dat doet pijn aan mn nek. 

Ben je een ochtend of avond persoon? Ik ben een typisch avondpersoon!

Ben je geordend of rommelig? Hangt ervanaf. Met school bijvoorbeeld ben ik best geordend, ik raak bijna nooit iets kwijt omdat ik zo'n waaiermap gebruik. En mijn kamer.. Laten we het daar maar niet over hebben!




Wat wil je op dit moment graag zien? De actiefilm Looper met Joseph Gordon-Levitt! Lijkt me echt een hele leuke film. En hé, nu ben ik 16 dus ik mag er naartoe, yay!

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Tien jaar klinkt nog zo ver weg.. Ik ben echt zo iemand die in het hier en nu leeft. Ik hoop wel dat ik in elk geval ben geslaagd, en dat ik een leuke studie heb afgerond. Misschien heb ik dan wel een eigen huisje, dat zou heel tof zijn!

Wie mis je op dit moment? Irene, mijn nep aanplakzusje die nu op een Amerikaanse campus rondloopt. Ik kan altijd ontzettend gezellig met haar kletsen, ik mis dat! 

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf? Hmm, moeilijk om te zeggen over jezelf. Ik vind mijn ogen wel mooi en mijn haar. (Is dat een lichaamsdeel? Don't think so)




Ben je verlegen? Niet heel erg, maar ik ben ook niet gelijk helemaal mezelf als ik iemand ontmoet.Als kind was ik wel heel erg verlegen, ik verstopte me altijd op familiefeestjes, hahah!

Heb je een accent?  Zeker weten. Ik merk het zelf natuurlijk niet, maar ik heb een best wel kakkeraccent, of tenminste ik praat met zo'n r. Gelukkig is het bij mij niet heel erg, maar mensen van andere plekken merken het wel op. 

Zussen/broers, hoe oud? Een klein zusje van 9 en een klein broertje van 14. 

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? Opstaan, opmaken, school. Dan als ik thuiskom huiswerk maken, bloggen, afspreken met vriendinnen, films of series kijken, meer bloggen. Best saai eigenlijk, maar in de vakantie doe ik meestal meer leuke dingen. 





Wat vind je van deze tag? Als je hem leuk vindt en wil overnemen, mag dat natuurlijk!

Liefs,

Eva

13 opmerkingen:

  1. leuk om te lezen! en je hebt echt een supermooie lengte. ik ben nog 10 cm kleiner.. haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke tag om te lezen. Zijn dat jou ogen op het plaatje? Zijn onwijs mooi.
    Liefs, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om deze tag te lezen! Zijn dat jou ogen op die enalaatste foto?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah joh, je bent 3 cm langer dan mij en we kunnen inderdaad hakken aan! Pizza is zo lekker, haha leuke tag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag! En nog gefeliciteerd met je verjaardag (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tag! Leuk ingevuld ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke tag! Leuk om wat meer over je te weten te komen! Ben ook echt een avondmens, haaaaaat vroeg opstaan;)

    BeantwoordenVerwijderen