Zoeken in deze blog

donderdag 13 december 2012

Tag | I Love December

Jullie weten vast dat ik gek ben op tags, en hier dus weer een. Ik vind de wintermaanden altijd zo gezellig, en daar gaat deze tag ook over. Ik beantwoord vragen over kerst, oud en nieuw en alles wat daar bij komt kijken. Lees je mee?





1. Welke producten mogen deze maand z├ęker niet ontbreken, op het gebied van beauty?
Een fijne body butter natuurlijk. Ook lippenbalsems die lekker ruiken zijn heel erg welkom! 

2. Wat is je favo winter drankje?
Dat is zeker weten warme chocolademelk met mint. Zoo lekker voor de koude dagen!



3. Welke kleuren nagellak draag je het liefst in de december maand?
Ik vind op het moment bordeauxrood, donkerblauw of bruintinten heel erg mooi. Goud en rood vind ik ook altijd heel mooi, lekker kerstig!

4. Wat voor een geurkaars brand je het liefst met de feestdagen?
Kaneel, zeker weten. Het ruikt zo lekker en het doet me echt denken aan de winter!

5. Wat is je favoriete kerstfilm?
Ik denk dat dat toch wel Home Alone is. Misschien een beetje kinderachtig, maar die kijken we altijd met kerst, en hij blijft superleuk.



6. Wat is je favo kerstnummer?
Dat is zeker weten Shake It Up van Train. Je weet wel, van de Coca Cola reclame! Je kan hem luisteren hieronder.



7. Hoe zou jij het liefst de kerstdagen vieren? Hoe ziet jou ideale kerstavond er bijvoorbeeld uit?
Met familie, en dan gezellig spelletjes doen en lekker eten. 

8. Wat hoop je dat er onder de kerstboom ligt?
Haha, ik vier geen kerst met cadeautjes! We hebben heel uitgebreid Sinterklaas gevierd, zoals je waarschijnlijk wel hebt kunnen zien. Bij ons gaat kerst vooral om de gezelligheid. 



9. Wat trek jij aan op NYE?
Dat weet ik echt nog niet! Waarschijnlijk gewoon een leuk wit blousje met een rokje ofzo. 

10. Tot slot, wat zijn jouw goede voornemens voor 2013?
Natuurlijk heb ik altijd goede voornemens! Beter leren, minder snoepen, haha. Ook al maak ik ze toch niet waar. En misschien minder geld uit geven. Vroeger spaarde ik altijd, maar op het moment geef ik iets te veel uit. Oeps. 

Als je deze tag over wil nemen, mag dat natuurlijk! Wat vind jij van deze tag, heb je 'm al gedaan?

Liefs,

Eva



1 opmerking:

  1. Leuke Tag. Warme choco is volgens mij bijna iedereens lievelingsdrank in de winter. Toch drink ik het te weinig. Het nummer van train vind ik ook onwijs leuk.
    Liefs, Renate

    BeantwoordenVerwijderen