Zoeken in deze blog

maandag 3 december 2012

The Drugstore Tag

Jaaaa, alweer een tag! Sommige kwaliteitsproducten zijn heel fijn, maar de meeste budgetproof producten zijn verkrijgbaar bij de drogist. In deze tag ga ik vragen beantwoorden over de producten van de drogisterij. Welke merken zijn mijn favoriet? Welke juist niet? Van welke product vind ik de hype niet waard? Je leest het in dit artikel. 






1. Wat is je favoriete make up merk van de drogisterij? 
Pfff, dat is moeilijk kiezen! Als ik voor een budgetproof merk moet gaan is dat zonder twijfel Catrice. Wat duurdere favoriete merken zijn MaxFactor, L'Oréal en Bourjois. 
2. Wat zijn je favoriete producten voor gezicht, wangen en lippen?
Voor mijn gezicht vind ik BB creams het fijnste. Deze zijn voor mij wel moeilijk in mijn kleur te vinden, omdat de lichtste kleur vaak nog te donker is. Aziatische BB creams schijnen daar wel goed voor te zijn, dus die ga ik eens even testen.
Voor mijn wangen wil ik het vaak basic houden, omdat mijn blush al snel te opzichtig wordt. Peachy blushes op zijn tijd vind ik dan wel weer mooi.
Lipkleur vind ik heel erg leuk, maar soms ook weer niet. Ik doe ook alleen lippenstift e.d. op als ik daar zin in heb. Verder draag ik meestal wel lippenbalsem.


3. Wat is je minst favoriete product?)
Hmm, moeilijk.. Ik denk eyeliner stiften met zo'n vilten punt, en dan die van Essence. Ze werken totaal niet, en vaak breekt je punt of krijg je het er heel moeilijk weer af. Verder vind ik lipgloss ook nooit fijn, omdat het zo plakt.


4. Wat is het allerbeste ‘koopje’?
Ik denk dat dat was toen je 1+1 gratis Maxfactor mascara's had bij het kruidvat. Ik had het net nodig, en zo bespaarde ik €17.
5. Wat is het product wat je super fijn vind, maar eigenlijk veel te weinig gebruikt? 
Mijn Catrice Prime and Fine Highlighter in Fairy Tale. Hij is echt prachtig. Ik vind het niet zo fijn hem op te doen als het donker is, zoals nu omdat het winter is, want dan doe ik misschien te veel op en dat ziet er een beetje raar uit.
6. Wat zijn nou echt producten van de drogisterij die je te duur vind? 
Gosh en L'Oréal, en dan de mascara's en de nagellakjes vind ik te duur. De prijs-kwaliteitsverhouding is gewoon niet goed. 
7. Laat je beste dupes zien!
Uh oh, dan moet ik jullie teleurstellen. Ik heb niet echt dupes, omdat ik nog deels bezig ben met het opbouwen van mijn stash. De dupes die ik heb, zijn het niet waard genoeg om te laten zien. Helaas!
8. Een product van de drogisterij dat het niet waard is om een hype te zijn? 
De Essence Colour Arts Pigments. Ze zijn er in mooie kleuren en goed gepigmenteerd, maar ik vind ze gewoon niet zo fijn aanbrengen. Omdat het losse oogschaduws zijn krijg je snel fall-out onder je ogen. 



Als je deze tag wil overnemen, mag dat natuurlijk!

Wat is jouw favoriete merk van de drogisterij?

Liefs,

Eva

7 opmerkingen:

  1. Ik vind zo'n vilten stift juist fijn voor eyeliner, zo zie je maar dat iedereen van iets anders houdt! De rest van de antwoorden zijn ook leuk, leuke tag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Drogisterijproducten zijn vaak erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen!

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen en leuk blog!

    Www.beautyqueensdl.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had de tag al eens voorbij zien komen! Leuk om jouw antwoorden te lezen. Ik vind de pigments inderdaad ook niet zo fijn werken, wordt zo'n rommeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind de lip-producten van budget merk NYC ook altijd ontzettend fijn !
    leuke tag en leuk artikel !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen