Zoeken in deze blog

dinsdag 1 januari 2013

Doei, 2012 en hoi 2013!

Gelukkig nieuw jaar! Het is nu 2013, gek hè? Nouja, we hebben 21 december in elk geval overleefd, yay! 2012 kan ik kort zeggen, was een leuk jaar. Ik heb heel erg leuke dingen gedaan. Ik ben bijvoorbeeld naar Italië geweest, en het is het jaar dat ik mijn blog heb gestart. 
Maar wat wil ik gaan doen in 2013? Wat wil ik beter doen? En hoe?


Doelen voor 2013
In 2013, wil ik  ga ik..

  • Vaker lachen
  • Minder stressen
  • Vaker nee kunnen zeggen (en misschien wat minder lief zijn daardoor)
  • Dingen doen die ik wil, voor mezelf en niet voor anderen
  • Mijn blog uitbreiden
  • Denken aan wat ik met mijn toekomst wil
  • Minder shoppen, ik geef een beetje te veel uit de laatste tijd :')
  • Mijn best doen voor school, en dat goed genoeg vinden
2012 was een leuk jaar, maar ook doorsnee. Het was een jaar zoals alle andere jaren, met alle ups en downs die erin zaten.  2012, je brak mij en maakte mij, tot de persoon die ik vandaag ben. 2013 wil ik spannender maken, en ik wil meer dingen voor mezelf doen. Omdat dat ook kan, en omdat daar ruimte voor is in mijn leven. 2013 is een kans om het allemaal opnieuw te doen, opnieuw te beginnen en een nieuw iemand te zijn, weer te beginnen met een schone lei. En die kans grijp ik, zeker weten. 2013, je wordt mijn jaar. 



Wat ga ik doen in 2013?
Ik heb sowieso een paar dingen gepland staan. In eind januari ga ik naar een concert van The Script, mijn lievelingsband. Ook ga ik waarschijnlijk naar Lowlands, als het me lukt om kaartjes te krijgen. Ik ga Maroon 5 zien (ook superveel zin in), ik ga naar het ballet en naar Rome in maart. Ook ga ik een internationale stage lopen, super leuk! Ik heb al veel dingen gepland, maar ik sta ook open voor spontane acties. Nieuwe mensen, nieuwe dingen en nieuwe kansen. Verrassingen. En wie weet wat 2013 mij brengt?

Grijp je kans en doe in 2013 alle dingen die je hebt willen doen, maar niet gedaan hebt. De enige die je tegenhoudt, ben je zelf.




Wat wil jij (anders) doen in 2013? Waarom?

Liefs,

Eva

ps: Jullie in elk geval een heel erg fijn 2013 met heel veel liefde, succes, kansen en mooie dingen. <3

8 opmerkingen:

  1. Als eerste, gelukkig nieuw jaar! :D Ik hoop dat al je doelen worden behaald hihi! Ik ben trouwens jaloers op je dat je naar The Script gaat, hun zijn ZO goed <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak ook zo'n lijstje ieder jaar haha
    Meestal vergeet ik heb ook snel weer.
    Ik heb me voorgenomen hem dit jaar ook echt bij te houden :D
    Happy New Year !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel gelukkig nieuwjaar!! Je hebt mooie voornemens voor het komende jaar! Doe je best, you can do it!

    Liefs van Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat heb je al veel op de planning in 2013, tof zeg! Nog een gelukkig Nieuwjaar :D

    BeantwoordenVerwijderen