Zoeken in deze blog

woensdag 2 januari 2013

Gekregen voor mijn verjaardag!

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn: 28 december was ik jarig en ben ik 16 jaar geworden. Ik had eigenlijk alles wat ik wilde al van de goedheiligman gekregen dus ik had eigenlijk geen idee wat ik wilde. In de avond had ik nog een avondje met mijn drie beste vriendinnen dus dat was ook super gezellig. Vandaag laat ik jullie nog zien wat ik heb gekregen voor mijn verjaardag!






Dit had mijn beste vriendin Carlijn voor me gemaakt, een spiegel met lichtjes en allemaal foto's van ons en grappige plaatjes. Superlief!



Verder kreeg ik nog van anderen een bioscoopbon, een douglas waardebon en een spotify tegoedkaart, yay! (ik weet niet of jullie met jullie namen op mijn blog wilden)


Ook kreeg ik deze superstoere spike ketting, waar ik echt blij mee ben!


En deze schattige rozenclutch van de Etos!


En nog een lakje van OPI in An Affair In Red Square. Hier komt nog een review en swatches van!


En dan kreeg ik nog een groot cadeau dat niet op de foto stond.. De glossybox! Ik wilde zoooo graag een abonnement, en ik heb een halfjaar abonnement op de glossybox gekregen, jeuj! De glossybox stond echt op mijn wishlist, ben er zoooo blij mee!Dat betekent ook dat jullie unboxing filmpjes kunnen gaan verwachten op mijn youtube account, en reviews van de producten uit de glossybox. Verder heb ik nog geld gekregen, en een tijdschrift. 

Wat staat er op jouw wishlist?

Liefs,

Eva




4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke cadeautjes! dat lakje heb ik ook, opi is echt zo fijn. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awwh, wat een leuke spiegel, superleuk gedaan! Wauw, de spikes ketting is heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen