Zoeken in deze blog

zondag 6 januari 2013

Review | OPI Nail Lacquer in An Affair In Red Square

Nagellak, ik ben er gek op. Mij zal je dan ook niet snel zien zonder nagellak op. Ik vind gelakte nagels netjes en mooi staan, en zonder nagellak op voel ik me een beetje kaal. Catrice en Essence zijn merken waar ik veel lakjes van heb, ook omdat het budget is. Ik koop meestal geen lakjes van KOH of OPI, omdat ze wat duurder zijn. Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn vriendin Luna toch een prachtig lakje van OPI: An Affair In Red Square. Vandaag review ik deze voor jullie!




Classic Bright Red. Need I say more? An Affair in Red Square zat in 2007 in de Russia collectie van OPI, en is daarna toegevoegd aan het normale assortiment. Het is een beetje een sneeuwitje-kleur, vind ik. 
De verpakking van OPI is simpel maar typisch: een matte, zwarte dop met het logo erop. Op de lak staan de letters in het zwart. Niet zo handig, want ik kan de letters niet zo goed lezen, alleen als ik het lakje in het licht houd. Ze hadden het opschrift beter wit kunnen maken. 








In het lakje zit in totaal 15 ml product. In vergelijking is dat best veel. In de meeste lakjes zit ongeveer 6-10 ml. In de lakjes van Catrice bijvoorbeeld zit 10 ml. 


Ik vind het kwastje niet superfijn werken. Het kwastje is dik genoeg om de lak netjes aan te brengen, maar het is wel een vrij stevig kwastje. De haartjes zijn niet schuin afgesneden, wat niet heel erg fijn werkt. Als je kijkt naar de kwastjes van Catrice-lakjes uit het nieuwe assortiment, zijn deze echt aanzienlijk beter. Daar kan OPI nog een puntje aan zuigen.



Nagelswatch in daglicht


Nagelswatch met flits. Als je heel goed kijkt, zie je hier de subtiele shimmer die in het lakje zit.

Het is een hele heldere, rode lak. Een echte klassieker. Als je goed kijkt kan je zien dat er hele fijne, subtiele glittertjes in zitten, die de lak een mooie shimmer geven. Ik vind het echt een heel mooi lakje, het is een beetje een roodkapje-kleur. Wat ik wel jammer vind is dat het kwastje niet schuin afgesneden is, dat zou echt veel fijner werken.

Ik heb mijn nagels dinsdag gelakt, en op het moment van schrijven is het zaterdag. De lak zit er nog (bijna) perfect op. Hij blijft heel lang zitten! Bij mijn duim is er een klein stukje af, en aan het einde van mijn nagel is de lak een beetje gechipt, verder helemaal niet. 

'An Affair In Red Square' kostte €13,95. OPI is te koop bij Douglas en Sephora.

Wat vind jij van dit lakje? Koop je vaak lakjes van OPI? (Zeg je eigenlijk oohpie of ooh-pee-ai?)

Liefs,

Eva

3 opmerkingen:

  1. Wauw, gorgeous, mooie finish ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig kleurtje! ik heb niks van dit merk, ook puur om de reden dat ik het duur vind!

    BeantwoordenVerwijderen