Zoeken in deze blog

dinsdag 8 januari 2013

Say hi to.. my new love!

Ik heb een nieuwe tas, yay! Ik had al heel lang een tas voor school nodig, maar ik zat een beetje met een dilemma. Ik wilde een tas die groot genoeg was, maar ook niet zo groot dat het er raar uit zag. Bovendien wilde ik een tas die bij mij paste, en die niet zo schooltas-achtig was. Benieuwd naar mijn nieuwste aanwinst? Klik snel verder!










Dit is dan mijn tas! Ik ben er echt zoooo blij mee, wauw. Ik ben gek op de gouden details die hij heeft, en de spikes maken hem helemaal af. Vanbinnen heeft hij twee mobielvakjes en een ritszakje, en van buiten ook een ritszakje. Hij kostte €50 bij de Invito, maar dan heb je ook wat. Al mijn boeken passen erin, en ik vind hem superleuk. Ook hoef ik niet meer zo te sjouwen zoals dat moest bij mijn oude (schouder)tas.

Wat vind jij van mijn nieuwe tas? Wat voor een tas gebruik jij voor school?

Liefs,

Eva

9 opmerkingen:

  1. wauw hij is echt heel gaaf! i love studs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh jaloeeers! Die is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je tas heel heel mooi. Ik gebruik ook de tassen van de Invito om mee naar school te nemen. De tassen gaan wel 2 a 3 jaar mee. En dat vind ik veel voor een tas die ik elke dag gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is echt een stoere tas met die spikes!

    BeantwoordenVerwijderen