Zoeken in deze blog

maandag 7 januari 2013

Tag | Get To Know Me

Laatst deed ik de Tag Get To Know Me Better, en nu doe ik deze tag. Ja, ik heb de tweede versie eerst gedaan en de eerste versie laatst. Because that's how I roll, haha. In deze tag beantwoord ik weer vragen over mezelf, waarvan jullie de antwoorden vast nog niet wisten. Zoals mijn favoriete film, of ik vaak sarcastisch ben en of ik de zomer boven de winter verkies. Enjoy!






Ben je naar iemand vernoemd?
Nee, maar mijn tweede naam wel. Ik heet voluit Eva Esther van Uum, en Esther was de naam van de tweelingzus van mijn moeder, die helaas 2 dagen na de geboorte is overleden. 

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Ehhhmm, ik weet het eigenlijk niet meer. Soms heb je wel eens van die momenten dat alles gewoon even kut is. Je zit niet lekker in je vel, je voelt je ziek en alles is gewoon echt STOM. Ik denk dat dat in de toetsweek was, ik had gewoon heel erg stress en het luchtte wel lekker op. 

Heb je kinderen?
Ja, mijn blog <3 www.standoutstylish.blogspot.nl (soon-to-be www.standoutstylish.nl, yay) is mijn baby. Echt wel. 

Als je een ander persoon was, zou je dan vrienden zijn met jezelf?
Pff, wat een gekke vraag. Ik weet het eigenlijk niet. Ik denk het wel, we zouden veel gemeen hebben, hahah.

Ben je vaak sarcastisch?
Hahaha, echt wel! Sarcasme zit in mijn bloed. Lol. 

Wil je ooit bungee-jumpen?
Zeker weten. Ook al lijkt het me ontzettend eng. Maar het lijkt me zoooo cool, en de kick die je daarvan krijgt.. Dat MOET ik gewoon een keer meemaken. Dat moet. 

Wat valt je als eerste op als je iemand ziet?
Diegene zijn uitstraling, en of diegene zelfverzekerd is. Ik zie het meteen als iemand zich onzeker voelt of niet lekker in zijn vel zit. 

Wat voor kleur ogen heb je?
Hele donkerblauwe, en in bepaald licht zijn ze groen, grijs of felblauw. Ik vind het wel leuk, lekker afwisselend. 

Horror films of films met een happily ever after?
Ik háát horrorfilms. Ik vond het een tijdje geleden leuk, totdat ik the Descent zag. Engste. Film. Ooit. Dat was het moment dat ik horrorfilms voor altijd afzwoor. Op dit moment vind ik echt van die chickflicks/romantische komedie het leukst. Ook vind ik films zoals Blood Diamond, Des Intouchables en Skyfall leuk. Mijn lievelingsfilms zijn 500 Days Of Summer en Inception.

Favoriete geur?
Zeker weten Nuit van Hugo Boss. Hij ruikt zóó lekker, to die for. 

Zomer of winter?
Hmm, moeilijk. De zomer is heel erg leuk maar... Ik ga toch voor de winter. Altijd zo gezellig, met kaarsjes, sneeuw en kerst.. En ik ben jarig in de winter! Maar ik kan volgende week de zomer juist weer leuker vinden hoor. 

Computer of televisie?
Computer. Ik kijk bijna nooit televisie, en als ik series kijk, doe ik het op mijn laptop. Je kan alles op een laptop wat je ook met de televisie kan, dus liever computer.

Noem het meest verre land op waar jij ooit bent geweest?
Jongens dit is heel erg maar... Ik ben nog nooit Europa uitgeweest. Nog nooit. De verste landen waar ik ben geweest zijn Zweden en Kroatië.

Favoriete film?
Ik zei het al: 500 Days Of Summer en Inception. Zeker twee aanraders. 

Wat wilde je vroeger altijd worden?
Pffoe, dat weet ik echt niet. Ik heb het even gevraagd aan mijn moeder en die zei politie commissaris of moeder, hihi :')

Wat vind jij van deze tag?

Liefs,

Eva


5 opmerkingen:

  1. Oh leuk leuk! Ik heb precies hetzelfde, dat mij als aller eerste iemands uitstraling opvalt! Oeh en bij mij moet je ook echt niet aankomen met horrorfilms, blugh

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om nog meer over je te lezen! Ik heb ook een hekel aan horrorfilms, snap daar de lol echt niet van;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah deze is ook leuk! Beide tags zijn leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen