Zoeken in deze blog

donderdag 3 januari 2013

Tag | Little Fashionable Me

Ik kwam deze tag tegen op de blog van Jiami en ik vond hem gelijk tof. Ook al ben ik niet getagd, ik vond het toch heel leuk om deze tag te doen, omdat ik het een super leuke tag vind! (thanks, Jiami!). Voor deze tag dook ik in de familiealbums om foto's van de mini-me te zoeken. Was ik vroeger heel fashionable, of schaam ik me nu dood om mijn oude foto's? Welk kledingstuk wil ik nooit meer dragen? Wat was mijn vrolijkste outfit? Klik op lees verder en vind het uit!
























Wat was jouw vrolijkste outfit?


Oh man, ik herinner me dit hemelsblauwe jurkje nog. Ik heb hier zooooo lang in rondgelopen, ik leefde er praktisch in. Hier was ik bij mijn oma, voor een verjaardag ofzo. En dan moest ik natuurlijk HET blauwe jurkje aan. Nu ik het zo terugzie vind ik hem niet eens zo heel mooi, ook al was hij wel heel erg vrolijk!


En ook dit was een vrolijke outfit. Dit was op mijn feestje, volgensmij werd ik hier 4/5 jaar. Mijn ouders hadden allemaal elvenpakjes gehuurd. Ik weet nog dat ik dat zo leuk vond! Dit was ook een van mijn vrolijkste outftis.


Welk kledingstuk zou je nooit meer willen dragen?


Hahaha, zeker weten die bretels met die broek. Zo lelijk, en nogal genant ook. :') geen idee wat ik hier op mijn hoofd heb trouwens, hahah.

Aan welk kledingstuk heb je fijne herinneringen?




Dit grote oversized rode jasje heb ik zooo vaak gedragen. Stiekem verdenk ik mijn ouders ervan dat ze me dat alleen maar hebben aangetrokken vanwege de kleur, zodat ik goed herkenbaar was, hahah. 

Bovenste foto: Hier was ik aan het klussen met papa, met een schroevendraaier in m'n hand. 

Bij welke outfit denk jij momenteel ‘noooh’?



Bovenste foto: Oh my, kijk nou. Een hele grote, oranje trui. Met een taart erop nog wel. Genaaaant, ja, nogal. Mam, hoe heb je me dit ooit kunnen laten aantrekken?! Ernaast staat mijn broertje.

De foto daaronder: Wauuw, kijk nou naar dat pakje! Echt helemaal niet mooi, al die patroontjes zijn lelijk en vloeken ook nog eens bij elkaar. Dit was de dag dat mijn ouders trouwden, en zoals je kan zien was ik hier heeeel erg moe. Ik was het echt even zat, hahah.


En welk kledingstuk vind jij wel leuk?


Ik herinner me deze dag nog goed, het was een warme lentedag en ik had een nieuwe hoed gekregen. Trots op mijn nieuwe hoed als ik was, moest ik natuurlijk wel even (als een model) poseren voor de foto. Ik vind het jurkje dat ik hier draag wel leuk, want het is niet te fel en het vloekt niet bij de rest van de kleding die ik aanhad. :')


Kijk, vroeger had ik echt een soort van blond afro!

Ik hoop dat jullie dit een leuke tag vonden om te zien, ik vond het in elk geval heel erg leuk om in te vullen! Normaal tag ik nooit andere bloggers, maar nu ga ik dit een keertje wel doen. Ik tag hierbij Josephine Eva, Malou, Jessy en Sofie. Ik zou het leuk vinden als jullie deze tag zouden willen invullen meiden!

Als je deze tag zelf wil invullen, dan mag dat. Bedenk wel dat deze tag bedacht is door Jiami van www.lifesplash.nl en dat alle credits en rechten hiervan naar haar gaan.

Wat vinden jullie van deze tag? Hoe was jouw stijl toen je klein was?

Liefs,

Eva

7 opmerkingen:

  1. Awhhh wat een onwijs lieve foto's! Zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige foto's! en een geweldige tag <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze tag is zoo leuk! En wat een schattige foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk dat je me hebt getagd! Leuk bedacht ook van Jiami! Ik heb alleen geen foto's van "kleine ik", die liggen bij m'n ouders! Dus ik kijk even of ik er aan toe kom om de tag te doen! Wel ontzettend leuk om die schattige foto's van jou te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, deze tag is zo leuk! Supercute was je vroeger. Ik had hem ook van Jiami gekregen, maar dank je wel. Ik zal eens kijken wanneer ik hem ga doen, hij is namelijk erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat was je schattig! En heel leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen