Zoeken in deze blog

vrijdag 8 maart 2013

Music Of The Moment!

Overal luister ik muziek. Op school, de fiets, thuis, everywhere! Ik heb dan ook altijd oortjes bij me. In deze blogpost laat ik de muziek horen waar ik veel naar luister. Put your headphones on en prepare for sum lovely songs!









No Interruption - Hoodie Allen. 

Normaal luister ik niet naar dit soort nummers, maar ik hoorde deze in een video van MarcusButlerTv en vond het eigenlijk wel heel gaaf klinken.



Little Bird - Ed Sheeran.

Oh man, wat hou ik veel van Ed Sheeran. Ik draai zijn album grijs en hij heeft zo'n mooie stem. Ik hou ook ontzettend van zijn teksten, wauw.




Scar Tissue - Red Hot Chili Peppers

Al een redelijk oud nummer, maar nog steeds mooi. Ik hoorde 'm laatst weer op de radio en nu heb ik hem dus herontdekt. 




Mr. Brightside - The Killers 

The Killers zijn echt een band waar ik veel naar luister de laatste tijd. Gewoon omdat ze leuke muziek hebben met een beetje edgy tintje. 




How To Be a Heartbreaker - Marina and the Diamonds

Marina and the Diamonds heb ik ook ontdekt. Ook een beetje indie, maar toch wel een beetje pop. Marina heeft een prachtige, beetje scherpe stem waar ik graag naar luister.



When I Was Your Man - Bruno Mars 

Toen ik zijn nieuwe album Unorthodox Jukebox hoorde, had ik dit absoluut niet verwacht. Waar Bruno meestal vrolijke pop-achtige liedjes maakt, kwam hier een mooie, zielige ballad voor mij.  Toch vind ik dit ook een heel mooi nummer.


Zo, ik heb jullie weer even laten zien waar ik naar heb geluisterd de laatste tijd!

Waar heb jij de afgelopen tijd naar geluisterd?

Liefs,

Eva

1 opmerking:

  1. Naar het eerste luister ik ook niet, maar dat oehoe op de achtergrond maakt het nummer leuk! Het nummer van Marina and the Diamonds vind ik ook zo leuk! Die van de Killers ken ik nog niet, maar die klinkt ook goed :D

    BeantwoordenVerwijderen