Zoeken in deze blog

woensdag 6 maart 2013

Tag | First Things

Alles moet je een eerste keer doen. Sommige dingen moet je een paar keer een eerste keer doen. Daar gaat het om in deze tag. Ik vertel jullie over dingen die ik voor een eerste keer gedaan heb. First things first. Nieuwsgierig? Lees snel verder...




Eerste wat je doet als je wakker wordt in de ochtend
Tja, ik kan er omheen draaien, maar het eerste ding dat ik doe.. Is toch wel mijn mobiel pakken. Twitter checken, Facebook en mijn mail checken. En het nieuws op nu.nl nog even lezen. Ik ben echt verslaafd, ik ben echt erg, foei.




Eerste dingen die je doet als je in de sportschool komt
Euuuhmm, de sportschool? Als ik eerlijk ben, ben ik nog nooit in een sportschool geweest, oeps. Ik loop veel liever hard buiten, bijvoorbeeld in het bos. Het eerste wat ik dan doe, lijkt me vrij logisch. Opwarmen! 


Het eerste wat je doet als je thuis komt van werk
Pfffoee, na een dagje werk ben ik vaak behoorlijk moe. Dan plof ik het liefste neer op de bank met iets te eten en een boek. ja ik lees boeken ja


Eerste auto
Ik heb natuurlijk nog geen rijbewijs, maar als ik 16,5 ben ga ik al beginnen met rijlessen denk ik. Stiekem hoop ik later een rode Mini Cooper te hebben, die vind ik zo gaaf! Of een Defender, hihi. Die vind ik zo stoer!


Eerste verkeersongeluk
Gelukkig nog niet gehad! Hoop ik zo te houden ook 


Eerste beroep dat je wilde worden toen je klein was
Pff.. Ik heb hier heel lang over na lopen denken, maar ik heb eigenlijk geen idee. Ik vroeg het aan mijn vader en die wist het ook niet. Ik kan me wel herinneren dat ik vroeger zo'n dokterskoffertje had waarmee ik al mijn knuffels genas, hihi. 


Eerste keuze drankje 
Ik houuu van Ice Tea Green en Sprite. Ik drink geen alcohol, dus ik hou het gewoon altijd bij frisdrank. 


Eerste keuze voor een toetje
Oh man, moeilijk! Profiteroles is een heel lekker Italiaans toetje, met chocoladeroomsoesjes en ijs, zo lekker! Verder ben ik ook dol op vers fruit en Ben & Jerry's. Ik ben sowieso echt een sucker voor chocolade en ijs, over het algemeen.


Eerste liedje wat er in je opkomt
Gold Rush - Ed Sheeran. Zo'n leuk liedje, ik word er al vrolijk van als ik het intro hoor! 



Eerste grote aankoop
Zeker weten mijn camera, de Nikon D3100. Ik kocht hem op Schiphol voor 500 euro ongeveer en ik heb nog geen moment spijt gehad. Hij is super.



Eerste (bij)baantje
Haha, mijn krantenweek toen ik 12 was. Man, wat was dat afschuwelijk zeg. Twee uur lopen met krantjes voor een minimumloon. Heb dat trouwens heel kort gedaan, echt maar 2-3 maanden ofzo. 


Eerste keer dat je met het vliegtuig ging
Dat was naar Griekenland in 2000 volgensmij. Toen was ik dus 4. Veel kan ik me niet herinneren, maar ik vond het wel heel leuk in het vliegtuig. 



Wat vind jij van deze tag?

Liefs,

Eva

1 opmerking:

  1. Aah boeken lezen, ik wou dat ik daar de tijd voor nam! Ice Tea Green heb ik dit weekend ontdekt, love it :D

    BeantwoordenVerwijderen