Zoeken in deze blog

donderdag 7 maart 2013

Tip | Wanelo

Iedereen kent weheartit.com wel. De mooie plaatjes, met quotes, prachtige items en high street fashion. Het probleem is dat je de kleding op weheartit nooit in real life kan vinden. Bummer. Dat vond ik altijd echt heel jammer, maar toen ontdekte ik Wanelo, waar je wél al deze dingen kan kopen, of waar je tenminste een verwijzing ernaar kan vinden. En nu ben ik helemaal verslaafd, ik vind Wanelo geweldig! Check it out! 





Wat is Wanelo?

Wanelo is een soort online verzameling van allerlei dingen. Dit kunnen kleren zijn, sieraden, telefoonhoesjes of gewoon grappige dingen zoals schattige usb sticks. De dingen die erop staan doen mij altijd denken aan de leuke en mooie plaatjes van weheartit, die ik meestal wel heel tof vind. Ook heeft het iets weg van Pinterest, waar je ook dingen die je leuk vind in een plek op kan slaan.
Het stomme aan de weheartit plaatjes is dat je de kleding vaak niet echt terug ziet in de winkels of in een webshop, waardoor ze eigenlijk niet bereikbaar zijn. Door Wanelo kun je ze wel terug vinden! Ook staan er vaak items van series of films op. 
Het woord Wanelo komt van de slogan: WAnt, NEed, LOve. 

Hoe werkt het?

Net zoals weheartit eigenlijk. Als je dat niet kent: je scrollt door plaatjes, en de items die je leuk vindt sla je op op je lijstje. Zo heb je al je favorieten op een plek. 
Je meldt je aan met je Facebook of met je email, waarbij je een gebruikersnaam kiest. Je kan ook items zoeken met de zoekbalk, als je specifieke items zoekt voer je bijvoorbeeld 'studs' in, of 'ombre'. 

Is het veilig?

Ja, het is veilig. Maar het is natuurlijk net zoals eBay of marktplaats; wees altijd op je hoede en trek de verkoper online na voordat je iets koopt. Je weet maar nooit, het kan net zo goed niet betrouwbaar zijn. 
Enne.. Pas op! Hoog verslavingsgehalte, hihi ;-)




Kende jij Wanelo al? Vind je het iets?

Liefs,

Eva

5 opmerkingen:

  1. Ik kende Wanelo al haha, superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kende het nog niet, leuk dit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan je zelf ook dingen toevoegen op wanelo ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eindelijk! Ik dacht echt altijd IK WIL DIE KLEDING!

    BeantwoordenVerwijderen