Zoeken in deze blog

maandag 4 maart 2013

Unboxing | Glossybox Februari

Helemaal blij ben ik altijd, als ik thuis kom en de Glossybox op me ligt te wachten. Het is altijd een verrassing wat erin zit, en het zijn stuk voor stuk leuke cadeautjes. Vandaag pak ik samen met jullie de Glossybox van februari uit. Kijk je mee wat ik nu weer toegestuurd kreeg?





Het eerste wat je ziet als je de doos opent is Glossybox Mag. Ik vind dit magazine echt heel leuk. Het staat vol met tutorials en trends. Echt super, het is zeker een toevoeging aan de Glossybox. 


Dan zie je de doos, die er zo uitziet. Heel zacht, lichtroze. Echt een ballerinakleurtje. Ik vind het in elk geval prachtig! Heel subtiel.



Het thema van deze keer is 'Go inside the beautylab.' Tof!


En als je de doos open maakt... De hele inhoud! Fjieeettt-fieeuw! Ook deze keer is de Glossybox goed gevuld. 


Er zitten drie waardebonnen bij: 1 van Bodhi, Dr. van Der Hoog en Albelli. Bij die van Albelli kan je een gratis fotoboek bestellen. Bij die andere twee moet je eerst een bedrag uitgeven en daarna krijg je bijvoorbeeld korting. Jammer, want ik bestel nooit bij die webshops dus die ga ik toch niet gebruiken. 

Nu laat ik de 1 producten een voor een zien.


Dit product van ModelCo is een lip- en wangproduct. Het is een soort van paint pout (daar doet hij me aan denken) maar dan in een tube. Hier vertel ik niet al te veel over, want hier komt een review van.


Dit is een body lotion van Bodhi. Ruikt naar kokos en vanille, deze ruikt echt zooooo lekker! Helemaal mijn ding. Ben hier echt blij mee.


Dan een masker in een tube van Dr. van Der Hoog. Hier komt ook nog een review van op mijn blog.


En een crème voor je handen van Biotherm. Heel neutraal en verzorgend, gewoon heel fijn. Maakt mijn handen lekker zacht.


En dan dit airflowlakje van Bell. Dit zorgt ervoor dat er geen belletjes komen, die op je nagels eindigen. Het is een prachtige kleur: heel zacht lavandel. Hieronder kan je de kleur iets beter zien. 



Dit was de Glossybox van deze keer! Ik ben er heel blij mee, het zijn namelijk allemaal stuk voor stuk fijne producten. De Glossybox van bijvoorbeeld december vond ik heel erg tegenvallen. Mochten jullie nog reviews willen van sommige producten, dan hoor ik het graag! 

Liefs,

Eva





2 opmerkingen:

  1. Wauw er zitten mooie spullen bij. Die bodylotion klinkt heerlijk. Kokos en vanille zijn mijn lievelings geurgen. Ik ben ook heel erg benieuwd naar de lip en wang product. Ik ken het merk ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen