Zoeken in deze blog

dinsdag 7 mei 2013

Beyoncé voor H&M

Een tijdje geleden werd het bekend dat Beyoncé het gezicht werd voor de Summer Collection van H&M, bekend als 'Beyoncé As Mrs. Carter In H&M'. Op 15 april is haar tour al begonnen, ze doet een commercial voor Pepsi en nu dus ook voor H&M. Behalve de foto's, is er nu ook een promotiefilm van de collectie. Klik op lees meer om alle beelden te zien!





In de collectie showt Beyoncé bikini's, zomerjurkjes en sarongs. Vooral een beetje beachwear, dus, dingen die je op het strand zou dragen. De achterliggende gedachte van de campagne is dat vrouwen alles kunnen zijn: sterk, kwetsbaar, een moeder, fun en flirty.







Beyoncé zelf over de campagne: “H&Mʼs focus op leuke en betaalbare fashion heeft me altijd aangesproken. Ik vond het concept van onze samenwerking te gek waarin we de verschillende emoties van vrouwen vertegenwoordigen door de vier elementen – vuur, water, aarde en wind. Het was een prachtige shoot op een tropisch eiland. Het voelde meer als het maken van een video dan een commercial”


25% van de opbrengst gaat naar WaterAid, een Britse orginisatie die zorgt voor voorzieningen voor veilig water in derdewereldlanden.
Kijk hieronder de promotiefilm, waarin Beyoncé haar nummer 'Standing In The Sun' zingt. 



De collectie ligt nu in de winkels en is ook online verkrijgbaar. 

Wat vind jij van de collectie?

Liefs,

Eva

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie campagne met prachtige foto's, maar eerlijk gezegd zijn de bikini's niks voor mij hihi (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het niks voor mij. Maar ik vind het wel tof!

    BeantwoordenVerwijderen