Zoeken in deze blog

woensdag 8 mei 2013

Nails Of The Day | What happens when glitter and galaxies make love

Jaja, het is weer tijd voor een Nails Of The Day! Al een tijd niet meer gedaan, dus het is hoog tijd! Toen ik dit lakje hieronder kocht, wilde ik er gelijk mee experimenteren! Galaxy and glitters.. Benieuwd naar het resultaat? Klik dan snel verder.



Sorry dat de foto's niet allemaal even scherp zijn, maar deze glitters zijn soms lastig te fotograferen..


Zo ziet het eruit in normaal daglicht.



Hier heb ik de foto expres onscherp genomen, zodat je de glitters goed ziet.


Met flits.


Hier zie je het paarsige heel goed! Het is een heel bijzonder lakje en het resultaat is in het echt eigenlijk mooier. Jammer dat je dat niet goed op foto's ziet! In gelig licht zie je allemaal blauwe, paarse, zilveren en groene glitters, een beetje galaxy-achtig!


Producten gebruikt: Essence Multi Dimension in 20 Fatal, Catrice Top Coat I See Through You, en Catrice Million Styles (limited edition) effect Top Coat in Godfather of Pearl.



Wat vind jij van deze NOTD?

Liefs,

Eva



7 opmerkingen:

  1. Wat een super toffe combinatie. Ik vind het erg mooi geworden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze combinatie vind ik echt heel mooi! Echt een soort galaxy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi lakje, leuk voor een feestje!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de titel van deze blog post echt heel leuk! (: En wauw zeg, wat een prachtige combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ik dacht dat het grijze nagellak was. Leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen