Zoeken in deze blog

zaterdag 4 mei 2013

Tag | You're It!

Ik heb weer een leuke tag voor jullie: You're it. In deze beantwoord ik (of course) weer vragen. Over mijn blog, mijn dromen en voor welke drie make-up producten ik zou kiezen als het moest. Benieuwd naar de rest? Lees dan snel verder!






1. Hoelang blog je al en waarom?
Ik blog in augustus een jaar. Best kort nog dus. Ik ben begonnen met  bloggen uit verveling eigenlijk. Ik las wel veel websites zoals Girlscene.nl, en de grote blogs zoals misslipgloss, beautygloss en veracamilla. Ik verveelde me toen ik op de blog van Tavi Gevinson stuitte. Onderaan stond 'powered by Blogger' Ik klikte erop en mijn eigen blog was zo gemaakt. 



2. Wat is je grootste fashion no-no?
Crocs, getver! Ook vind ik het echt niet kunnen als meisjes een shirt als jurkje dragen, veeel te kort! Of bijvoorbeeld een legging als broek. Niemand kan dat hebben. Als je dat toch doet: er is een plekje voor je gereseveerd in de hel. Vreselijk!

3. Wat staat er bovenaan je wishlist op dit moment?
De Sleek Face Form Kit in Fair. Ook ga ik binnenkort naar de Primark waar ik eens even flink mijn slag ga slaan, hihi. 



4. Als je alleen kon kiezen tussen 3 make-up producten die je moet gebruiken voor de rest van je leven, welke producten zouden dat zijn?

Oh, moeilijk. Dit is mijn lijstje.
* Een goede mascara
* Eyeliner
* Een dekkende minerale foundationpoeder

5. Wie is je grootste icoon (mode / beauty gericht), en waarom?
Lauren Conrad en Emma Stone. Ik vind hun stijl echt geweldig, en hun make-up is nooit overdreven, altijd mooi en natuurlijk. Bovendien zijn ze beiden echt natural beauties!


6. Wat is jouw must-have haarverzorgingsproduct?
Ik gebruik om eerlijk te zijn niet zo verschrikkelijk veel haarproducten. Wat ik iedereen wel kan aanraden is een goede hittebeschermingsspray voor als je je haar gaat steilen, föhnen of krullen.

7. Wat is je grootste droom?
Mijn grootste droom is om de wereld te verbeteren, al is het maar een klein beetje. En het zou stiekem best tof zijn om bij een modeblad te werken. 

8. Wat is je favoriete TV-show en waarom?
Ik kijk om eerlijk te zijn niet zo heel vaak televisie, meestal online series. Ik hou van Gossip Girl, Pretty Little Liars en The Carrie Diaries. Die laatste is nu zeker mijn favoriet, zo leuk!




9. Wat is je favoriete “aspect” (deel) van jezelf?
Ik denk mijn persoonlijkheid. Ik ben best een outgoing persoon, en ik ben niet bang om nieuwe dingen te proberen.

10. Op welke prestaties ben je trots?
Hmm, moeilijk. Ik ben natuurlijk pas 16, dus ik heb eigenlijk nog niet zoveel meegemaakt. Ik ben denk ik trots op het feit dat ik een eigen blog heb. 


Wat vind jij van deze tag? Je mag hem natuurlijk overnemen!

Liefs, 

Eva



3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen, en idd crocs zijn echt een grote NO! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. crocs zijn inderdaad horribleee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! vind je het ook zo jammer dat er geen afleveringen van the carrie diaries online komen :(

    BeantwoordenVerwijderen