Zoeken in deze blog

vrijdag 3 mei 2013

Unboxing Glossybox April

Helemaal blij ben ik altijd, als ik thuis kom en de Glossybox op me ligt te wachten. Het is altijd een verrassing wat erin zit, en het zijn stuk voor stuk leuke cadeautjes. Vandaag pak ik samen met jullie de Glossybox van april uit. Kijk je mee met wat ik nu weer toegestuurd kreeg?







Dit zag ik toen ik mijn pakketje openmaakte. Natuurlijk Glossybox Mag, wat een superleuke toevoeging is aan de Glossybox. En een mooie lichtroze doos. Hè, had ik die niet al eerder gezien? De Glossybox van Februari was ook exact deze kleur.




De lijst met producten. Ik zal ze even voor je opschrijven:

1. Lancôme: Advanced Genifique (een verjongend serum)
2. Kiehls: Aromatic Blends skin-softening body cleanser (een bodywash)
3 Narcisco Rodriquez - For Her. Er zaten drie varianten van in: Eau de toilette, Eau de parfum, en Eau de pardum intense. (parfums, luchtjes dus)
4. Mavala  Nail Color Cream (nagellak)
5 Toni & Guy Creative Extreme Hold Hairspray (haarlak)


Tadaaaa: de producten.




De luchtjes van Narcisco Rodriguez. Ik vind het een beetje jammer dat het eigenlijk gewoon testertjes zijn met maar 1 ml. per stuk. Deze krijg je ook gewoon gratis bij de Douglas.


Met deze was ik blij, de bodywash van Kiehl's. Kiehl's is een heel basic, verzorgend merk waar ik fijne ervaringen mee heb. En bovendien ruikt ie erruuug lekker. Tof!


Dan deze. Ik vind het wel leuk dat deze erin zit. Lancôme is een duur merk, ik heb er eigenlijk vrijwel geen producten van. Het is ook geen testertje, maar gewoon een klein product. Ik ben heel benieuwd naar dit serum!


Toen ik de naam van dit product las, was ik een beetje in de war. Huh? Nail color cream? Ik dacht aan een soort crème... die je nagels kleurde? Spannend, dacht ik, maar achteraf bleek het gewoon nagellak te zijn. De kleur is iets te paars en hij dekt niet zo fijn. Zonde.


En tot slot: Toni&Guy hair spray. Ook al gebruik ik geen haarlak, leek me toch handig. Thanks, Glossybox!


Dit was de Glossybox van April. Wat ik ervan vond? Hmm, matig. Ik vind het jammer dat er dit keer niet zoveel fullsize producten bij zitten, en dat van de testertjes vind ik gewoon zonde. Die kan je gratis bij de Douglas krijgen. Nee, geef mij dat maar een box met wat fullsize producten. 
 Toch ben ik best blij met het Lancôme-serum en de haarlak. Komt altijd van pas. 

Wat vond jij van de Glossybox van april? Yay of nay?

Liefs, Eva




2 opmerkingen:

  1. leuk! alleen ik vind het zoo jammer dat je zo weinig post! :(

    xxx Eva

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, ik heb het heel erg druk gehad met school! Maar nu ga ik weer regelmatig posten gelukkig!

      Verwijderen